Sinkronizirane nagrade 25 FPS-a
Objavljene su nagrade 6. 25 FPS-a, a najviše priznanja osvojila je litvanska 'Sinkronizacija' Rimasa Sakalauskasa.
Glavni žiri šestog 25 FPS-a (Joost Rekveld, Leila Topić, Florian Wüst) dodijelio je sljedeće nagrade i posebna priznanja:
Joost Rekveld:
Grand Prix: Rimas Sakalauskas - 'Sinkronizacija' ('Synchronisation')
'Film evocira neuspjele utopije, snove svemirskoga doba i transformira vanzemaljska vozila u dojmljivu osvetu prema konkretnom nasljeđu.'
Posebno priznanje: Robert Todd - 'Igra detalja' ('Groundplay')
Radi se o '...vrlo dobro strukturiranom filmu, koji polako izgrađuje snažno vizualno iskustvo iz promatranja onoga što se događa odmah ispod površine stvari...'
Leila Topić:
Grand Prix: Karl Lemieux - 'Mamori'
'Začudna preobrazba amozonske prašume u jedinstveno iskustvo svijetlosti, teksture slike i zvuka.'
Posebno priznanje: Sarah Wood - 'Samo u kulturne svrhe' ('For Cultural Purposes Only')
'Rijetka su djela koja izjednačavaju individualno ljudsko stradanje zbog političkih silnica s uništenjem i nestankom filma na tako dirljiv i diskretan način.'
Florian Wüst:
Grand Prix: Anna Abrahams - 'Pustinja 79: 3 putovanja u nepoznato' ('Desert 79 degrees, 3 Journeys into the Unknown')
'...njezini zadivljujući kadrovi i zvučne interpretacije sjevernog krajolika, njezini arhivski pronalasci i narativni izleti sadrže meditaciju o prirodi ljudskih poduhvata.'
Specijalno priznanje: Atsushi Wada - 'U oku svinje' ('In a Pig's Eye')
'Prekrasno narisani animirani film o strahotama nuklearne obitelji koje izranjaju kada fantazija provali u normalnost.'
Posebno priznanje: Zachary Epcar - 'Plaćenik u dijelovima' ('The Salariat in Parts')
'Zachary Epcar izaziva dobar ukus i filmske konvencije pomno ispitujući mikrosvijet uredskih rutina, s izuzetnom zrelošću.'
Žiri kritike (Branka Benčić, Marijan Krivak, Igor Prassel) dodijelio je sljedeće nagrade:
Grand prix: Laure Provost - 'Monolog'
'Slojevima pokretne i statične slike, snimljenih/režiranih i pronađenih/arhivskih materijala, te pisane i izgovorene priječi, odnosno glasa naratora i grafičkog prikaza teksta, autorica opušteno stupa u dijalog s gledateljem. Dok autoreferencijalnim strategijama problematizira i ironizira svoju ulogu redateljice, istovremeno ukazuje na filmske postupke koji i sami postaju sadržaj djela.'
Posebno priznanje: Rimas Sakalauskas: 'Sinkronizacija' ('Syncronization')
'Očuđujući elemente socijalističke arhitekture sovjetskog razdoblja, autor angažira njihovu monumentalnosti i simbolički kapital kako bi iz područja svakodnevnice skliznuli u polje začudnog i neobičnog. Oslobađajući ih prvotne namjene postaju detektori stanja iskoračenja iz uobičajenih odnosa.'
Nagrada Fuji koju dodjeljuje Udruga za audiovizualna istraživanja 25 FPS dodijelila je nagradu autorici Rei Hayama za njezin film 'Dijete zakapa mrtve kukce' ('Kodomo ga Mushi no Shigai wo Umeni Iku') koju će dobiti u filmskom materijalu.
Izvor: 25 FPS
Nema komentara.