Cannes 2011. - zvižduci i pljesak
Isti filmovi izazvali su i pljesak i zvižduk - pročitajte zašto publika i kritika (ne) vole nove radove Malicka, Allena i Von Triera.
Bliži se kraj festivalu u Cannesu, pa već možemo napraviti sažetak kritika filmova koji su imali svoje premijere na festivalu. Nagrade će biti objavljene u nedjelju, a prije toga objavljujemo tko su favoriti, a tko ne:
'Midnight in Paris', r: Woody Allen
Film koji je otvorio Cannes proglašen je 'tipičnim Allenovim modernim filmom', a mnogi ga optužuju da se opet ulizuje Europljanima, baš kao i u nekoliko prethodnih filmova. No, ako je riječ o filmu poput 'Vicky Cristine Barcelone' ili 'Upoznat ćeš visokog, tamnog stranca' - nama će se svidjeti!
'Tree of Life', r: Terrence Malick
Malick rijetko snima filmove, a kada iziđe u javnost sa svojim mističnim djelima - reakcije su različite. Jurica Pavičić je njegov novi dvoipolsatni filozofski spektakl nazvao tako 'pretencioznim' da se prema njemu 'i jedan Bergman doima kao Jackie Chan'. I mnogim drugim gledateljima je teško pala pretjerana duhovnost filma u kojem i ima 15 minuta scena bez ljudskog lica, no Roger Ebert je zaključio da ovo djelo treba promatrati kao 'molitvu', a Peter Bradshaw naziva ga 'ludim i veličanstvenim filmom'.
'Tree of Life', trailer.
'Le Havre', r: Aki Kaurismäki
Legendarni Aki Kaurismäki predstavio je još jednu svoju komediju punu ljubavi za marginalizirane iliti 'male' ljude. Filmaša već uspoređuju s Chaplinom i hvale njegov suptilni humor i osjećaj za likove.
'Sleeping Beauty', r: Julia Leigh
Erotska verzija 'Uspavane ljepotice' mnoge je ostavila ravnodušnim jer je riječ o onoj vrsti art-filmova sa sporim ritmom i brojnim neodgovorenim pitanjima. Muškoj publici svidjet će se barem to što je zvijezda 'Sucker Puncha' Emily Browning potpuno gola tijekom većine filma.
'Habemus papam', r: Nanni Moretti
Miks religijske satire i drame o krizi vjere, kritičari su mu zamjerili da nije ni dovoljno satiričan ni dovoljno dubok.
'Restless', trailer.
'Restless', r: Gus Van Sant
Tinejdžerska romansa o mladiću koji je izgubio roditelje i razgovara s duhom japanske kamikaze, a zatim se zaljubi u smrtno bolesnu Miu Wasikowsku. Uspkos mračnim motivima, film je proglašen finom melodramom bez patetike.
'Michael', r: Markus Schleinzer
Austrijski film o pedofilu koji otetog dječaka drži u svojoj kući, gdje ga seksualno zlostavlja. Drama je proglašena 'trijumfom teškog filma' i uspoređuju ga s kultnom Solondzovom 'Srećom'.
'Melancholia', r: Lars Von Trier
Još jedan film poput 'Drva života' - predivne slike, velike teme i podjeljena publika koja i zviždi i plješće. Hvali se nastup Kirsten Dunst i opaki redateljev smisao za humor, a sigurno je samo to - da nitko neće ostati ravnodušan!
Nema komentara.