21. DHF - ženske priče - Kratki
Home      Vijesti      Kratki      21. DHF - ženske priče

21. DHF - ženske priče

Na Danima hrvatskog filma bilo je zime, mušica, krpelji i pčela, no moglo se dobro pojesti - na meniju su bili krava i uskršnja jaja!

s.p. 19.04.2012 0 komentara

21. DHF - ženske priče

Počeli su 21. Dani hrvatskog filma, te je predstavljen igrani program u konkurenciji. Dvojac bez kormilara Jušić-Tarokić nastavlja snimati odlične filmove te su nam obje redateljice pokazale kako se od 'malih' ženskih priča rade fine psihološke drame. Cure, čekamo dugometražne filmove! Bilo je još dobrih radova, među kojima ističemo novi film Darija Juričana:

'I, J, K, L', r: Dario Juričan
Ovaj noirovski krimić o novinaru kojeg saslušava istražitelj bez lica odlikuje se efektnom atmosferom i odličnim vizualnim pripovjedanjem. Na kraju priče razotkriva se da je film nastao prema istinitom slučaju trovanja vode u Zagrebu, no umjesto da napravi dokumentarac, autor se odlučio snimiti igrani film o korupciji u kojem se spominju i neki poznati političari. Preporučujemo!

'Mušice, krpelji i pčele', r: Hana Jušić
Nakon 'Zimice' i 'Pametnica', Hana Jušić je opet napravila odličan film. U intervjuu za Filmski.net Hana je izjavila da ju zanima patologija obitelji i da joj je Haneke omiljeni redatelj, a to je vidljivo i u ovom filmu u kojem se priča o nadmetanju sestara i romantičnom pikniku pretvara u neugodno razotkrivanje obiteljske tajne.

'Ja sam svoj život posložila', r: Sonja Tarokić

Sonja Tarokić je opet dobro posložila svoj film, koristeći istu ekipu kao i u prethodnim filmovima, a ponovno je u glavnoj ulozi i Marina Redžepović. Tarokić se još jednom bavi temom međuženskih odnosa, a dotiče se i raspojasane Facebook generacije, što je osobito vidljivo u efektnoj špici.

'Zima', r: Denis Lepur, Marko Stanić
Pustara prekrivena snijegom, zagonetna atmosfera, dobra fotografija i Judita Franković u glavnoj ulozi. Sve to izgleda kao nastavak Matanićevog trilera 'Ćaća', no riječ je o samostalnom kratkom filmu s ambicioznom pričom, no nismo baš shvatili što je scenarist htio reći.

'Danas smo pojeli zadnju kravu', r: Ana Perčinlić
Zanimljiv apokaliptični film o obitelji koja mora podnijeti žrtve da bi preživjela. Kako je krenulo s ovom recesijom, ovo bi mogla biti naša stvarnost.
   
'Svi uvjeti za priču', r: Lukas Nola
Svi uvjeti za priču su tu, ali priče nema. Iako se na špici velikim slovima najavljuje triler, a utrošeno je i puno pirotehnike, Lukasa Nolu više zanima eksperimentiranje s nadrealističkim motivima. Možda bi bilo bolje da to prepusti Davidu Lynchu i nastavi režirati dugometražne erotične filmove po kojima je poznat.

'Uskršnja jaja', r: Slobodan Karajlović
Film koji je ušao u konkurenciji Tribece isprva se čini kao predvidljiva moralka o zatucanom oficiru JNA koji se bori protiv religioznosti u vlastitoj obitelji, a sve to je prikazano iz perspektive klinaca koji brkaju Tita i Isusa, što i nije tako čudno - i mi smo u ono vrijeme u školi štovali Tita kao Boga. Ipak, s vremenom se film od kritike rigidnog komunizma i militarizma pretvara u nježnu priču o kompromisu kao osnovi svake obitelji.

Komentari

Nema komentara.